Rajd Tysiąca Liści odbywa się na początku listopada - w pierwszy weekend, lub, jeśli ten termin jest bardzo blisko dnia Wszystkich Świętych, w drugi weekend listopada. Dotychczasowe edycje startowały z Krakowa lub najbliższych okolic miasta, lecz w przyszłości nie wykluczamy innych, dalszych lokalizacji. Jest wiele pięknych rajdowych tras w Polsce, które chcielibyśmy wspólnie z Wami odwiedzić.
Dopuszczamy udział samochodów co najmniej 35-letnich, t.j. wyprodukowanych nie później niż do 31.12.1990. W przypadku wolnych miejsc, przyjmujemy również załogi w młodszych wozach, lecz 31.12.1997 to data graniczna i nie planujemy jej przesunięcia. Preferujemy starsze pojazdy wprowadzając mnożnik punktowy uzależniony od wieku samochodu.
Tak. Rajd Tysiąca Liści to rozrywka dla całej rodziny. Rajd przeznaczony jest dla fanów oldtimerowej turystyki i rozgrywany na trasie nie przekraczającej 150 km, której pokonanie zajmuje kilka godzin, tak aby zdążyć na metę przed listopadowym zmrokiem. Dla zawodników o sportowym zacięciu, poszukujących mocnych rajdowych wrażeń i intensywnej rywalizacji mamy inną propozycję - wiosenny Rajd Tysiąca Minut.
Ze względu na tzw. "pojemność trasy" oraz nasze możliwości organizacyjne, z reguły maksymalna liczba załóg oscyluje wokół 50-55 samochodów, czyli ok. 100-120 uczestników.
Rajd Tysiąca Liści to jednodniowe wydarzenie, w związku z czym nie organizujemy noclegów dla załóg przyjezdnych, lecz jeśli uczestnicy chcą skorzystać z noclegu przed i/lub po Rajdzie, proponujemy taką możliwość we współpracujących z nami hotelach wg preferencyjnych stawek. W trakcie trwania imprezy na pewno nie będziecie głodni. Na trasie zapewniamy jednodaniowy lunch i gorącą herbatę, a na mecie obfitą obiadokolację.
Wysokość wpisowego jest każdorazowo określona w Regulaminie Rajdu. Wpisowe ustalamy na poziomie, który pozwala zapewnić odpowiednią jakość imprezy. Z wpisowego pokrywamy nie tylko koszty związane z cateringiem dla uczestników i obsługi, wydatki na ewentualny wynajem obiektów, koszty obsługi pomiarów GPS, koszty materiałów rajdowych, zużytego paliwa, itd., lecz również nakłady związane z wielomiesięcznymi przygotowaniami wydarzenia uwzględniając nasz czas i naszą pracę. Dzięki współpracy z Partnerami, którzy wspomagają nas organizacyjnie, rzeczowo i finansowo, możemy wysokość wpisowego utrzymywać na rozsądnym poziomie.
Nie. Trasa Rajdu prowadzi drogami publicznymi w otwartym ruchu drogowym, za wyjątkiem obiektów zamkniętych, na których rozgrywamy próby sprawnościowe. Uczestnicy mają obowiązek przestrzegać przepisów ruchu drogowego, tak jak każdy inny użytkownik drogi. Znaki drogowe, ograniczenia prędkości, wzmożony ruch, zatory, przejazdy kolejowe, a nawet przeprawy promowe... To wszystko ma wpływ na przebieg Rajdu i jest elementem jego dramaturgii.
Zapisy na Rajd startują ok. 6-8 tygodni przed rozpoczęciem wydarzenia. Z reguły na ok. 4 tygodnie przed Rajdem zamykamy listę zgłoszeń. Zapisy na edycję 2025 wystartują w połowie września i zostaną zakończone z początkiem października lub wcześniej, w przypadku wyczerpania liczby dostępnych miejsc.
Nie. Choć niektórzy uczestnicy Rajdu Tysiąca Liści posiadają samochody z klatką, to możesz wystartować dowolnym, cywilnym samochodem, pod warunkiem że spełnia kryterium rocznika. Obowiązkowe wyposażenie samochodu jest takie, jak określone w przepisach Ustawy PORD: ważna gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, kamizelki odblaskowe dla wszystkich członków załogi.
Możesz używać dowolnego urządzenia bądź aplikacji pomiarowej. Dozwolone są też zarówno papierowe, jak i elektroniczne tabele prędkości. Możesz również jechać na licznik i stoper. Generalnie rzecz ujmując, jedziesz z tym, z czym chcesz. Na starcie możesz otrzymać od nas urządzenie GPS, za pomocą którego będziemy lokalizować Cię na trasie oraz mierzyć Twoje postępy podczas Rajdu .
No Code Website Builder